Que mar-bella! - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu Que mar-bella! - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

Que mar-bella!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 September 2006 | Spanje, Marbella

Buenos Dias! Que tal?

Afgelopen di. zijn we verhuist naar het super luxe Palace hotel in Estepona. Ze hadden waarschijnlijk 2 hoge pieven verwacht, want de champagne stond al klaar in onze kamer met een welkomst bericht voor Mr. and Mrs. Ramaekers :lol: hahah!
Het hotel beschikt over allerlei faciliteiten en we hebben een mooie kamer met uitzicht over zee. 8) In de morgen keken we onze ogen uit over het grandioze ontbijtbuffet.
Super relaxed zou je denken, maar dat is nou ook niet helemaal waar…
Het hotel ligt aan het einde van Estepona en dat is vrij ver van Marbella, we zijn wel 2 uur verder voor we bij de acco´s zijn die we moeten onderzoeken! :mad: Daarbij zijn alle acco´s in de omgeving MEGA! 8 Zwembaden, 6 bars, 4 restaurants, spa centrum, een eigen golfbaan, noem maar op!
As you know… golven is ontzettend populair aan de Costa del Sol! Met meer dan 50 golfbanen is hier het Europese paradijs voor golfspelers. Altijd gezellig om even met de manager te babbelen over de golffaciliteiten driving range, putting green, pitch & put , terwijl je zelf geen flauw benul hebt waar het over gaat. Maar toen ik vroeg of de golfbaan beschikt over ´Par´, en de manager vervolgens aan mij vroeg wat dat is, stond ik toch even met m´n mond vol tanden. :doubt:

Ook hier hebben we een dagje vrij gehad. De avond ervoor zijn we gaan stappen bij de haven van Estepona. Met als starter Champagne en wat hapjes in de kamer. Het nachtleven in Estepona is niet zo denderend en zelf waren we een beetje brak, maar we hebben wel een hele gezellige avond gehad! :-)
Onze vrije dag hebben we op het strand en bij het zwembad doorgebracht en in de namiddag zijn we naar Puerto Banus gegaan, het trefpunt van de internationale jetset. Daar komen alle rijke lui. Er liggen luxe jachten in de haven en er rijden dikke auto´s!
Het is gevaarlijk terrein voor shopaholics, want je vindt er de duurste winkels! Toch hebben wij ons hart even opgehaald in het bekende winkelcentrum El Corte Inglés en in de winkeltjes aan de boulevard. Toen we na een tijdje nog geen Gerard Joling of wie dan ook, gespot hadden, zijn we een lekkere verse vis gaan eten in een restaurantje aan het strand.

Wij hebben weer een super reis gehad! :-) Genoten van de typisch Spaanse tapas, sangria, licor 43 en paella! En samen ong. 60 accommodaties onderzocht voor de database van Thomas Cook!

Ons harde werk is over een tijdje te vinden op de website en in de reisbureau´s, ons genieten hebben we maar gelijk vastgelegd! ;-) Check out the foto´s! 8)

Hasta luego! X

  • 06 September 2006 - 07:34

    Dayenne:

    hoi Mandy!

    Als eerste wil ik zeggen dat ik je kaartje voor mijn verjaardag echt heel erg lief vond! Natuurlijk ook van Jeroen en jullie pap en mam! Thanx!!

    Leuk om weer te lezen wat je allemaal meemaakt.. Als ik je zo zie zitten op de foto's denk ik: Echt verkeerde schoolrichting gekozen ;) haha!
    En die champagne, ben jij geen hoge pief dan? haha!

    Nou meid, geniet er maar weer lekker van! En als je thuis komt weer eens met de meiden afspreken? Even bijkletsen .. als je tijd hebt! haha!

    Kusjes, Dayenne!

  • 06 September 2006 - 14:04

    Roel:

    He mandy!!! Wie isj??? Met mich giet het wul good! Dich zits d'r weer schoen beej zeen ich haha. Ich goan vant weekend lekker stappe met Ruud in Rotterdam en dan nateurlik beej unne Tulip Pitte haha! Wannier keumpse weer teruk van Spain? Want ve hebbe unne haup te buurte, nateurlik onger het genot van un pilske. D'r is weer unne haup gebeurdj dus...

    Dikke kus Roel

  • 07 September 2006 - 16:25

    Marije:

    Wow ik ben echt jaloers. Geniet er maar van, ik mis het nu al weer! (Ben weer met school begonnen, geloof me stage lopen bij webatwork is echt veeel beter). Is de volgende bestemming al bekend?

  • 07 September 2006 - 17:44

    Laura:

    Hee Mandy!!

    Ik ben ook weer thuis. Gister thuis gekomen! Zo te lezen hebben jullie het weer leuk gehad! Wij hebben ook echt een leuke reis gehad.. alles was kei goed geregeld door die reisleiding daar. En we hebben de primeur gemaakt.. we moesten het naturisten hotel niet alleen onderzoeken.. NEE WE MOESTEN ER OOK SLAPEN!! Maar die verhalen hoor je nog wel!

    Ik ben maandag weer op kantoor.. dus misschien dat ik je dan weer zie!

    XLaura

  • 10 September 2006 - 05:01

    Kelly:

    Hey Mandy!
    Je hebt echt een super stage zo te lezen allemaal! Nu zit je in Spanje, echt gaaf wat je allemaal doet en meemaakt! Geniet er nog van, want ook jou stage duurt nog maar een paar weekjes toch?
    Heel veel liefs van Kelly

  • 10 September 2006 - 15:53

    Kim:

    Heeey Mandy,
    Lijkt me echt een super stage plek die je hebt!!!! Zo zie je echt veel. Hier is nog alles goed.
    Maar ben ook wel blij als ik over 7 weekjes weer thuis ben...
    Veel succes nog!!
    doei Kussss Kim

  • 13 September 2006 - 03:35

    Inge:

    He mandy
    Jeetje wat een verhalen allemaal. Bijna niet bij de houden!!
    En gigantisch veel mooie foto's. Echt geweldig leuk!
    Geniet en wie weet ziien we elkaar weer eens
    Doeg Xx Inge (je nichtje)

  • 14 September 2006 - 10:04

    Anouk:

    Hee Mandy!
    Te gek wat je allemaal doet! Zal toch ook wel een beetje jammer zijn om je laaste reisje te hebben binnenkort! Weet je al waar je je 2de stage gaat lopen? Heel veel plezier op je laatste tripje iniedergeval, maar zal het zeker weer op je site lezen!! liefs, Anouk

  • 19 September 2006 - 06:54

    Ragna:

    Enne hoe is marbella je bevallen?? Leuk he?? Vooral puerto banus is heel leuk met de winkels!!!
    Dus je hebt geen gerard joling gezien? Das wel balen! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 52037

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: