"Waar ben ik" - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu "Waar ben ik" - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

"Waar ben ik"

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

22 Januari 2006 | Nederland, Weert

Hey lieverds!

Waar ben ik..?
Op het moment leid ik mijn gezellige leventje in Weert.
Ik volg de opleiding Toerisme & Recreatie in Maastricht, in het weekend ben ik de receptioniste van het Golden Tulip Hotel in Weert en verder sport ik graag, ben ik een shopaholic en hou ik ontzettend veel van een gezellig avondje uit met Jeroen en een lekkere avond stappen met mijn vriendinnen!

In maart 2006 verwacht ik het theoretische gedeelte van mijn opleiding af te ronden, waarna 2 stageperiodes zullen volgen van ieder ongeveer 25 weken.
Laat ik nou net aangenomen zijn voor een hele uitdagende, ervaringrijke, interessante en vooral unieke stageplaats!
Ik ga stage lopen bij de touroperator Thomas Cook op de afdeling Web@Work als onderzoeker, dit houdt in dat ik 2 weken naar een buitenlandse bestemming ga om het gebied, accommodaties en excursiemogelijkheden te onderzoeken. Vervolgens kom ik terug naar Nederland om mijn gegevens uit te werken voor in reisbrochures en op internetsites.
Dus als jij je over een tijdje weer gaat oriënteren voor een zomervakantie, dan zit er een kansje in dat je een van mijn verhalen leest en mijn foto's bekijkt!

Op 1 mei 2006 gaat deze stage van start. Ik heb er al ontzettend veel zin in en met veel enthousiasme ga ik er een succesvolle periode van maken!

Ik zal deze site up-to-date houden, zodat jullie mee kunnen genieten van al mijn ervaringen, dus neem af en toe nog eens een kijkje!


Liefs Mandy

  • 08 Februari 2006 - 14:38

    Marian:

    Ik vind het ook geweldig!Ontzettend trots.En natuurlijk blij dat ik je niet zolang hoef te missen.xje

  • 15 Februari 2006 - 08:57

    Ragna:

    Heyyy Mandy!!
    Ik heb deze site opgeschreven zodat ik ook op de hoogte kan blijven waar jij uithangt!!! veel plezier met je supertoffe stage!!!
    groetjes xxx Ragna

  • 15 Februari 2006 - 21:32

    Roel:

    Ha die mandy,
    Ruige stage! maaktj d'r wat van en alvast vul succes he mandyke!

    Dikke kus Roel

  • 16 Februari 2006 - 09:45

    Steffi:

    Heei Mand!

    Bedankt voor je berichtje op mijn site! Ik ga er zeker een toffe tijd van maken op ARUBAAAA!
    Ik vind het super dat je door die zware selectie bent gekomen en ik wil je echt super veel plezier wensen in al die Landen!
    En je weet het he..geen korte broek, geen lange broek, geen hakkeschoenen, geen sportschoenen, geen open truitjes, geen dichte truitjes, geen badjas, geen gewone jas, :D haha..succes! en ik zal je volgen!

    Groetjes kuss steffi!

  • 16 Februari 2006 - 12:06

    Eva:

    Hey Petra!

    Jij ook super veel plezier op je stage maar dat zal zeker lukken he!
    En hou ons op de hoogte..
    Misschien moet je naar Aruba dan kun je er gezellig eentje komen drinken haha!
    Doeei x Eva

  • 22 Februari 2006 - 10:01

    Jennifer:

    Hoi Mandy!!
    Kwam via de site van Kelly op de jouwe terecht!!

    Ik wist niet dat jij bij een touroperator stage ging lope en ook nog eens iets superleuk!!

    Weet je misschien of se nog iemand voor de 2e stage nodig hebbe ;)

    Want dat lijkt me wel supergaafff!!

    Njaa ik ga me eerste naar Santorini!! (sjenniegoessantorini.waarbenjij.nu)

    Ik wens jouw een superstage, denk dat jij 1 vd leukste hebt omdat je naar verschillende landen gaat!! En ik sal in Santorini je site grondig gaan bekijke!!

    Kus Jennifer

  • 02 Maart 2006 - 13:20

    Jeroen:

    Hey schatje! Ben blij dat je niet een half jaar onafgebroken in het buitenland gaat verblijven, want zo lang kan ik je niet missen natuurlijk. Ik vind de 4 dagen die je nu in Londen doorbrengt al te veel ;)Veel succes alvast met de stage en ik ben ervan overtuigd dat jouw reisverslagen weer de leukste worden (niet alleen op deze site, maar ook in de brochures)!! Witlof en een dikke smakkerd

  • 06 Maart 2006 - 17:50

    Kelly:

    Hey Mandy!!
    Nu wordt het steeds spannender he... alles komt nu steeds dichterbij!!
    Je zult het vast een te gekke stage vinden! We houden elkaar natuurlijk wel op de hoogte!
    En met deze stage hoef je je vriendje gelukkig geen half jaar te missen:)..
    Kuss Kelly ...(www.kellybosch.waarbenjij.nu)

  • 20 Maart 2006 - 19:23

    Anouk:

    Hey Mandy!
    Bijna is het zover! Dan beginnen we allemaal aan onze stage!
    Ik houd zeker je site in de gaten, lijkt me leuk om te weten waar je allemaal terecht komt! heel veel succes!
    liefs, anouk
    www.anoukvdburg.waarbenjij.nu

  • 25 April 2006 - 17:19

    Chantal:

    Heey meid!!...
    Jaaa... pff...na al die zeik op school is t dan toch nog eindelijk gelukt ey!...Heb dr nu ook veel zin in!!!
    Jij zal ook wel super veel zin hebben in je stage!!...Echt te gek zeg!... heel veel plezier!!... Maak er wat leuks van!!
    kusjeeee Chantal

  • 25 April 2006 - 19:30

    Sophietje:

    Mandje ik moet je nog spreken voor die tijd! over wat ik mee heb gemaakt met iets van ons!! BEn echt zooo benieuwd hoe het gaat worden voor jou
    echt super gewoon maar dat had ik je al gemeld he :D Kbel je nog

    xxx

  • 25 April 2006 - 19:32

    Geert Maessen:

    Eeeyyy Mandy,
    te gek man...genietj der mer van en g zal de gebeurtenissen regelmoatig in de gate goan hoaje.
    Veul plezeer in eeder geval, LIEFS Geert!

  • 25 April 2006 - 21:33

    Leon Molin:

    Bedankt Mandy voor het doorgeven van dit emailadres. Hou me op de hoogte waar je trips heengaan via de email. Veel plezier en vergeet niet te genieten !!
    Groetjes
    Leon Molin

  • 26 April 2006 - 13:04

    Bart:

    Hmm, dus kmoet berichtjes naar jou sturen, maar mijn verjaardag was je wel vergete, heb helemaal niks gehad:( Haha, heel veel plezier met je stage he!! Kusje

  • 02 Mei 2006 - 02:11

    Anouk En Kelly:

    Hee Mandy!
    Jij begint nu als het goed is ook aan je stage!!
    Heeeel veel plezier en succes ermee!

    x uit het warme Thailand!
    www.anoukvdburg.waarbenjij.nu
    www.kellybosch.waarbenjij.nu

  • 06 Mei 2006 - 17:18

    Thei Panters:

    RUUSSSTTIIIIGGGGG.....

  • 07 Mei 2006 - 15:09

    Laura (een Van Je Lieftallige Collega's ;)):

    Heeee mandy!

    Noouu uitgerust is een vrij groot woord.. Gister op stap geweest in eindhoven (derechter) en vrijdag iets wezen drinken in uden.. Ben echt super benieuwd waar we heen gaan.. We gaan gewoon flink zeuren.. dat hielp in ons voordeel toch :P Maar wat betreft die blunder.. ik ga natuurlijk niet al mijn chenante momenten vertellen he ;) hee geniet nog van je vrije dagje! tot morgen!

    XLaura

  • 23 Mei 2006 - 16:51

    Sieny Kalders:

    Hallo Mandy,
    Veel plezier in Griekenland.
    Wat zal Mam en Pap trots op je zijn.Werk ze daar en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 52066

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: