I'll vlaai away - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu I'll vlaai away - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

I'll vlaai away

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 Mei 2006 | Nederland, Hoofddorp

Na een intensieve training, gedeeltelijk op het hoofdkantoor van Thomas Cook, gevestigd in Hoofddorp en aan het strand van Noordwijk aan Zee, is het zo ver...
Aanstaande zondag vertrek ik naar het land van de ouzo en de overheerlijke souvlaki :D
ZAKYNTHOS! Een van de Ionische eilanden aan de westkant van Griekenland.

"Vakantieman gezellig he?" Nou... reken maar dat er hard gewerkt zal worden. De werkzaamheden variëren van socializen met de Big Boss van een hotel tot het opmeten van een volledig strand.
Hier nog een exciting detail, we zullen op bestemming over een huurauto beschikken, aangezien ik uitsluitend een "Ford Ka rijder" ben, krijg ik bij deze al kriebels :D

Mijn volgende berichtje volgt vanuit een gezellig terrasje aan het strand, in het zonnetje, met m'n laptopje (die "by the way" ontzettend gaaf is, klein en dun is, een touch screen heeft en jawel datzelfde screen ook nog 180 graden draaibaar is) met een grote portie gyros... Ja mas Griekenland!

Kusjes, Mandy

  • 12 Mei 2006 - 08:20

    Nannie:

    en je 3e bestemming word: Bulgarije!i hope..

    Maar oww wat vet zeg! griekenland! stuur je portie gyros maar op naar Laurentius zkh als ik aan het zwoegen ben om mensen beter te krijgen!tot zaterdag!xx Nannels

  • 13 Mei 2006 - 14:21

    Anouk:

    Hee Mandy!
    Klinkt super allemaal! Heel veel succes met je "eerste echte" opdrachtje! Ik ben erg benieuwd wat je allemaal gaat doen daar!!
    liefs, Anouk!
    www.anoukvdburg.waarbenjij.nu

  • 13 Mei 2006 - 14:50

    Eva:

    Hee Mand!!!
    Wat leuk dat je al gelijk zo een leuke bestemming hebt!!! Kei veel plezier en geniet er van!!
    Ben benieuwd naar je berichtjes!
    Kus Eva

  • 13 Mei 2006 - 16:48

    Trotse Mammie:

    Super Mandy! Goed gedaan!Na 9 lange werkdagen op en neer naar Hoofddorp is het dan zover.Griekenland bezoeken, geweldig!We blijven je volgen schat.Heel veel succes.
    Dikke X Mamma

  • 13 Mei 2006 - 18:41

    Mike:

    Heeeee Mandy, ik ben blij dat je de dagen op en neer reizen hebt overleefd ;)

    Nu ben je 2weken lekker naar Griekenland. Ben benieuwd naar je belevenissen daar :)
    En vooral in een andere auto (gevaar op de weg Mandy)

    En dan nog maar een keer als je in NL bent naar Margot.

    Kus Mike

  • 14 Mei 2006 - 09:45

    John En Marjo:

    Hey Mandy. Knap werk hoor. En maak je niet druk om het autorijden, dat zal best wel goed gaan. Hele goede reis en hopen snel een berichtje van je te ontvangen.
    SUCCES: John en Marjo

  • 14 Mei 2006 - 09:49

    Jennifer:

    Hoi Mandy!!
    Wat gaf Zakyntos!! Kun je ni ff langskome in Oia Santorini :p ahhaa
    Hier is het ook supermooiii!!:)
    Ow ben nog steeds jaloers opje met die stage :) Misschien later na de opleiding nog maar eens probere ;)
    Njaa have fun en ik houd je site op de hoogte :)

    Kus Jennifer

  • 14 Mei 2006 - 11:38

    Simon:

    Heej Mandy,
    je bleek al naar huis te zijn toen ik naar de Cardinaal ging. Veel succes en plezier op je eerste reisje in ieder geval. En laat maar weten wanneer je weer langs Zuid/WTC komt!


  • 15 Mei 2006 - 08:54

    3 Kraaien! Widde Geit?:

    Hey lieverd, ben blij dat ik je persoonlijk heb kunnen wegbrengen. Veel plezier en succes daar aan het strand van Griekenland. Don't forget to bring the ouzo! Zal je missen de komende 2 weekjes. Kus van eure 'geheime' aanbidder

  • 15 Mei 2006 - 17:28

    Eva:

    Hee mand! goed aangekomen??? succes daar met werken! Kus

  • 18 Mei 2006 - 20:23

    Ragna:

    Heyyy Mandy!!

    Wow griekenland! kei gaaf!!
    Harstikke bedankt voor je kaartje trouwens, echt leuk!
    Ik blijf zeker kijken op je site waar je heengaat terwijl ik loop te verkleumen in Alaska haha.

    Groetjes xx Ragna

  • 20 Mei 2006 - 19:15

    Xam:

    Heej Mandy!! dus je bent nu in Griekenland.. Hopelik heb je het naar je zin! ik denk het wel want Griekenland ROCKS! hahaha.. wij hebben het naar onze zin en zo te horen jij ook! Ik ben jaloers op je laptop! ghehehe..

    Have Fun!
    Kisses!

  • 21 Mei 2006 - 18:47

    Madie:

    Heey! Weet niet of je me kent, maar heb je op school gezien! Het klinkt echt als een super stage, wel hard werken maar geniet ervan! Ik ben alweer bijna klaar met alle stages (2x buitenland Londen en nu in Tenerife) En de tijd vliegt echt voorbij!

    Veel succes!
    Madie

    www.stagetenerife.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 52066

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: