Daar aan de Costa del Sol tingelingeling... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu Daar aan de Costa del Sol tingelingeling... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

Daar aan de Costa del Sol tingelingeling...

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Augustus 2006 | Nederland, Weert

Tis weer tijd voor een onderzoeksreisje en wel naar Zuid Spanje! 8)
En YES ik ga weer met mijn "oude" reismaatje! (In m'n uppie was oké, maar liever met z'n twee!) Rebeca en ik gaan er weer een super trip van maken! :razz:

De "Kust van de Zon"... De Costa del Sol is het zuidelijkste vakantiegebied van Spanje en ligt tussen Costa Blanca en Costa de la Luz. Vlakbij is Andalousië één van de mooiste streken van Spanje.

Dinsdagmorgen zullen wij op de luchthaven van Malaga landen en de 1e week verblijven wij in Torremolinos. Torremolinos is één van de grotere badplaatsen aan de Costa del Sol. Ook zullen we deze week een aantal accommodaties bezoeken in de stad Fuengirola, deze stad is een populaire trekpleister met zijn tropische planten en de ruïnes van het Sohail kasteel.
Na deze week verhuizen wij naar Estepona, waar we ook een aantal acco's bezoeken, ik ga nog een dagje de plaats San Pedro de Alcantara onderzoeken, maar voornamelijk werken wij in de bekende badplaats Marbella.

We hebben al een aantal leuke ideetjes voor op onze vrije dagen, helaas liggen Sevilla en Cordoba iets te ver weg, maar het lijkt me erg leuk om een bezoek te brengen aan Ronda (de oudste stad van Spanje), de stad Malaga of het schiereiland Gibraltar. En als we het in Spanje wel hebben gezien dan kunnen we nog altijd een overtocht maken naar Marokko. ;-)
Ook het nachtleven moeten we even proeven in het mooie, sjieke en drukke havenstadje Puerto Banús met al die grote jachten en dikke Ferrari's. En natuurlijk ook even sterren spotten in de jetset van Marbella.
We gaan lekker veel tapas eten en eens kijken of we nog een Flamenco show kunnen aanschouwen! :D

Adios amigos! XX

  • 20 Augustus 2006 - 21:01

    Steffi:

    Heei mand!
    Kei leuk dat je nu naar de costa del sol gaat! (tingelingeling) haha..zie je dat nummer was gewoon al een voorteken haha!
    Heel veel plezier en succes daar in spanje! En doe je best voor het zonnetje;)

    Groetjes xxx steffi

  • 21 Augustus 2006 - 08:27

    Geert:

    So... das weer ff boffen om daar nu te vertoeven!!!
    Geniet maar idd van je vrije dagen, want daar raak je niet uitgekeken. Mandy, have fun en werk ze ondertussen ook nog!

    XXX Geert

  • 21 Augustus 2006 - 09:21

    Maik:

    Nondedju, wat zou ik graag daar willen zitten opt moment.. ik wordt gek van dit slechte weer!!
    Veel plezier en succes met alles! Groeten Maik.

  • 21 Augustus 2006 - 09:28

    Rebeca:

    Het wordt SUPERRRRR!:D

    Tot morgenochtend!!:D

    X, Rebeca

  • 21 Augustus 2006 - 13:09

    Mamma:

    Je vierde (stage)trip alweer.Het slechte weer in ons kikkerlandje lekker ontglippen.Wat zouden er veel mensen met je mee willen gaan incl.IK.Veel susses Mandy! Werk ze!En maak een leuke tijd, met je collegaatje Rebecca, van je vrije tijd!Liefs X Mamma.

  • 21 Augustus 2006 - 18:10

    John En Marjo:

    Wij wensen jouw een hele fijne stage en goede reis. Neem maar eens een beetje zon mee terug naar ons landje. Het weer zit ons niet echt mee. Pas een paar dagen met de Mazda kunnen rijden, maar enfin... Overigens probeer tevens eens wat recepten van tapas te krijgen. Ik heb er wel al wat, maar een paar nieuwe kan echt geen kwaad. Ik ben benieuwd wie de lekkerste maakt.
    Tot binnenkort
    Groeten en succes
    John en Marjo

  • 23 Augustus 2006 - 11:47

    Jennifer:

    Hoi Mandy!

    Dit gaat zo te horen weer lekkerr leuk en gezellie worden! :)
    Ik wens je heel veeel plezier en lees je wel weer!

    Grtjs Jen

  • 24 Augustus 2006 - 06:31

    Kelly:

    Hey Mandy!
    Jij hebt zo een geluk, altijd maar naar mooie en leuke steden! Dit keer heel veel plezier in Spanje!!

    Liefs Kelly

  • 24 Augustus 2006 - 09:23

    Ragna:

    Heyyy wat gaaf!!!
    Ik ben daar al 2 keer geweest en het is daar echt mooi!!!
    In puerto banus kun je echt lekker winkelen dus als je tussendoortijd hebt moet je daar echt heen!! Veel plezier in Spanje!!!
    xx Ragna

  • 24 Augustus 2006 - 13:28

    Joyce & David:

    Hey mandy,

    echt super tof!! zal wel heel veel te zien zijn aan de costa del sol. Wij wensen je daar weer een leerzame en vooral mooie tijd en drink er een paar op je vrije dagen.

    Groetjes Joyce & David

  • 28 Augustus 2006 - 08:38

    Nannie:

    Eeeey mandy!
    LEuk dat je dit keer met rebeca kan gaan!Vind ik toch een veiliger id!En? erg druk aan het werk daar,..of heb je nu iets meer vrije tijd! Mijn school begint vanmiddag! Spannend, nieuwe opleiding, nieuwe mensen,..ik tiep dit bericht nu ook vanuit mn kamer in eindhoven! volgende week kom je weer terug. Neem vrijdag 8 sept.maar alvast vrij voor de cocktailparty bij dorien(is 4 sept jarig) Ben beniewd naar je verhalen! Maar eerst nog een weekje knokken,.. Mandy Tot snell!!!
    xxxx Nannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 52068

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: