Next destination: Turkije! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu Next destination: Turkije! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

Next destination: Turkije!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Juni 2006 | Nederland, Weert

De Lycische kust staat bekent om de blauwe wateren, de overweldigende natuur, de schitterende zandstranden en heerlijke baaien waar je ongestoord kunt genieten.
"Woehoewww! :D Deze reis kan nu al niet meer stuk!"

De belangrijkste badplaats is Marmaris met een kleurrijke haven, een lange boulevard, eindeloos veel terrassen en restaurants en een bruisend nachtleven.
Maar de stad heeft ook een oud centrum met een wirwar van straatjes en pleintjes en in de bazaar kunnen shoppers hun hart ophalen! :-)
Hoe ik dit toch allemaal al weet he?! - Ik ben al 2x eerder in Marmaris geweest. Ik heb hier super vakanties gehad, dus ik vind het erg leuk om nog eens terug te gaan!

Dankzij de uitgestrekte naaldbossen die de badplaatsen Marmaris en Icmeler omsluiten heeft dit deel van de Turkse kust een zeer mild klimaat en is het op het moment ca. 30 graden.
Ik hoorde trouwens vandaag op het journaal dat de Griekse zon die op weg naar NL uit mijn koffer was ontsnapt, inmiddels is gevonden en eind deze week aan de hemel zal staan. Dus ook voor jullie een lekker temperatuurtje!
Daar drinken we er vrijdag nog eentje op, tenminste voor degene die ik nog zie... en voor de rest: "Geniet er van!" :D

Witlof, Mandy


Ps. Ik ga er van uit dat jullie mij op de hoogte houden van de 3 wedstrijden die Nederland speelt met het WK als ik in Turkije ben, want daar baal ik natuurlijk ONTZETTEND van dat ik deze moet missen ;-)

  • 05 Juni 2006 - 18:00

    Eva:

    Heey Mand!!
    Super leuk dat je nu alweer naar een leuke bestemming gaat!!! Goed geregeld!
    Kus

  • 05 Juni 2006 - 22:57

    Thaysha En Thijs:

    Hoi Mandy,

    Sorry vd rare tekens in ons berichtje vorige keer. Hier waren 't nog "leuke" emoticonnetjes.

    Heb ik dat vorige week helemaal fout begrepen, dat je naar thuis verlangde en dan ook spoedig terug zou keren? En dan nu 'n paar honderd kilometer verder weg richting Azië... Als je zo door blijf gaan met verder wegreizen om thuis te komen, dan ben je dalik in 80 dagen de wereld rond...

    Prachtig die foto's! ==> meer! meer!

    Doe je 'n beetje voorzichtig in de "explosievere" gebiedjes daar?
    Je mo slim zijn daar, om niet christen dom te worden, toch?
    Komt wel goed hé?

    Groetjes

    (Ojee, alweer fout zie ik nu! Je bent nu in Weert? hahahah wat ben ik toch stom: Groetjes aan je mam en pap!

  • 06 Juni 2006 - 08:45

    Dayenne:

    Gaaf hoor, weer ergens anders! En leuk dat je er al eerder hebt gezeten! Toch zul je het nu misschien wel van een hele andere kant bekijken! Maar dat lezen we vanzelf wel in je berichtjes! Hoop dat het voor de rest goed met je gaat en dat je thuis een beetje aan het genieten bent! Ik denk dat iedereen je wel op de hoogte zal houden over het WK en anders gewoon een keer 's avonds een dutch kefeeke opzoeken en daar een wedstrijd kijken (als je niet al op bent, van het harde werken!) Veel plezier en tot snel! kusjes

  • 06 Juni 2006 - 12:04

    Maik:

    He Mandy.. vul plezeer, merreh, gooje vrejdig nog op stap? Dan treffen we os dan nog.. xxss Maik.

  • 06 Juni 2006 - 20:12

    Mamma En Pap:

    Op naar Turkije Mandy. Wij hebben er samen nog leuke herinneringen aan toch?Maar het zal toch heel anders zijn nu.Misschien nu het bekend gebied is, wat meer tijd over voor je eigen.....wie weet?We blijven je volgen, susses weer, liefs Mamma en Pap.

  • 07 Juni 2006 - 02:53

    Inge Gielen:

    He Mandy;

    Dat deze reis er alweer op zit.. Wat gaat dat snel joh. Vast veel suc6 in turky!! lieve groetjes inge

  • 07 Juni 2006 - 11:03

    Roel En Daniëlle:

    Haa Mandy..!
    Hier is dan eindelijk een berichtje van ons.. De foto´s zijn echt super mooi geworden :).. En volgens mij krijg je het wel naar je zin daar met dat lekkere mooie weer en mooie omgeving! Heel veel plezier daar en de rest van je bestemmingen.. Geniet ervan!
    Liefs Roel en Daniëlle

  • 08 Juni 2006 - 13:55

    Laura:

    Hallo!!

    Al zin in je reisje.. zo te horen wel! Moeten jullie morge ook naar het kantoor? Want dan zien we jullie ook nog even voor dat we op reis gaan..

    Nou misschien tot morge! en anders een hele goede reis! En groetjes aan Rebeca!

    XLaura

  • 12 Juni 2006 - 08:50

    Nannie:

    Heeeeyy, wat balen zeg dat t vliegtuig te vroeg is vertrokken! khoop dat t niet naar groningen moet! maar gewoon lekker in m'streech kan opstappen! iig veel suc6 met de reis naar mamaris! Hopen dat je nu meer geluk hebt! en tot snel! Leuk je onverwachts toch nog te zien gister!
    tot snel weer!
    We hebben nog wel contact he over de 25e! doeggggg
    Liefs Nannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 52072

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: