Check on it - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu Check on it - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

Check on it

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

12 Juni 2006 | Nederland, Weert

Hey lieve minse, ig bin mer neet weg te kriegen...


* koffer - check
* handbagage - check
* werk materialen - check
* vliegticket, paspoort, pinpas - check, check, check

Woehoewww! Ik was er helemaal klaar voor! "Marmaris here I come!"
Eenmaal op Schiphol aangekomen, bleek het toch anders...
Het vliegtuig naar Dalaman was diezelfde morgen om 05:00u ZONDER mij en mijn collegaatjes vertrokken! "Joa, idd schang det ze neet op os gewachtj hebbe!:roll: "
Anyway, waarschijnlijk is er op de luchthaven iets fout gegaan of een interne miscommunicatie bij Thomas Cook.

...Een paar uurtjes later stond ik weer thuis op de stoep :D surprise surprise :D
Ik heb wel nog een hele gezellige avond gehad bij Jeroen en z'n vrienden en vandaag kan ik nog lekker even genieten van het Nederlandse zonnetje met Nellie en Danielle aan het zwembad. Dus zo'n spontane actie is ook wel weer een leuke verrassing!

Morgen: POGING 2! En ik ben zo'n mazzelpik dat ik vanaf Groningen Airport vlieg! Greuninge... kom ik deze reis toch ook nog op een plaats waar ik nog nooit geweest ben! ;-)

Ik kom ook 2 dagen later terug dan gepland en dat is de 27ste! Waarschijnlijk zal ik vele van jullie zien op de Poolparty (30ste!) van Nan, Nel en Jel, waar ik al ontzettend veel zin in heb!
En voor de rest... tot gauw!

Kusje, Mandy


Ps. Voor de mensen die naar Defqon gaan, have lots of fun, ik wens jullie het beste weer en laat even weten hoe het is geweest! Vink leuk! :D En als je er niet bent geweest, laat even weten hoe het met jou gaat, vink ook leuk! :D

  • 12 Juni 2006 - 13:48

    Thuisfront:

    Goh inderdaad een verrassing!Vond al erg dat ik je niet meer zag na ons eigen "weekendje weg" voor je naar Turkije zou vertrekken.Dus zondag na 3x afscheid te hebben genomen per telefoon snapte ik er niks van dat we je weer na de middag van de trein in Weert moesten gaan halen.Stiekum toch fijn dat we je morgen, als je vertrekt, een echte dikke knuffel kunnen geven.Lieve Mandy,alles komt goed!X mamma en pap

  • 12 Juni 2006 - 17:42

    Eva:

    Hee mand,

    Heb jij weer he haha
    Maja morgen op voor de herkansing! en dan ook nog vanaf groningen vliegen wat een EER!
    Veel plezier in Turkey!
    X

  • 12 Juni 2006 - 17:52

    Dayenne:

    Nou dat schiet op dan! Ach ja, Greuninge moet je geweest zijn ;) Veel plezier met het verkennen van de luchthaven daar en natuurlijk nog meer (werk)plezier gewenst in Marmaris! Kus!

  • 13 Juni 2006 - 17:18

    Roel:

    Hey mandyke,

    Dich trefs het weer huur ich al haha! Vet man Marmaris is echt gaaf doa, neet te vul fishbowls dreenke doa he want angers wear se poep zaat ( ich heb ervaring ) haha! Deenk det ich dich neet mier zeen, want ich goan 2 juli noa Gran Canaria, mss doawul haha! Ve spreake os snel

    Dikke kus Roel

  • 22 Juni 2006 - 11:40

    Mike:

    Hahah even vertaling bij Roellies bericht nodig haha..

    Hoop dat je het een beetje naar je zin hebt Mandy =) Lekker bij bruine (en werken natuurlijk) Ja het leven van Mandy is een feest.

    Vanavond lekker diploma uitreiking en dinsdag 2weken op vakantie.. =)

    Daarna Margot??

    X Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 52068

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: