Ontglippen aan het hoogseizoen! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu Ontglippen aan het hoogseizoen! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Mandy Ramaekers - WaarBenJij.nu

Ontglippen aan het hoogseizoen!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

04 Augustus 2006 | Nederland, Weert

In de maand augustus is het vol op de vakantiebestemmingen! De hotels zijn veelal volgeboekt, dus is het voor ons onmogelijk om een kamer te zien en vaak hebben ze het te druk om al onze vragen te beantwoorden. Vandaar een kleine break…
Op kantoor is een nieuw project gestart, daarom zal ik veel in Hoofddorp zijn en ik heb ook nog wat vrije dagen om zelf de vakantieganger uit te hangen! :D En daar ben ik al volop van aan het genieten! In het weekend heeft Jeroen me verrast met een picknick bij het blauwe meertje :D en ’s avonds zijn we lekker gaan stappen in Weert.
Ook hebben we het toeristische plekje van Nederland opgezocht… Scheveningen! Na een hittegolf van 3 weken had ons stranddagje een temperatuurtje van max. 18 graden, stortbuien en een sterke wind. Vooral met deze wind waren wij erg blij, het klinkt misschien een beetje sarcastisch… maar dat is het zeker niet, want we zijn gaan surfen! Ontzettend gaaf! :D We hebben 2 uur les gehad, er waren goede golven en het is zelfs een paar keer gelukt om te staan, echt heel stoer! En de rest van de dag zijn we alle gezellige strandtentjes van Scheveningen afgegaan. :-)

Volgende week gaan Jeroen en ik een citytripje maken naar Praag! :D Ik heb er al super veel zin in!

Voor iedereen die op vakantie gaat, geniet ervan en have fun!

Dikke X Mandy

  • 04 Augustus 2006 - 08:57

    Rebeca:

    Hai Mandy!

    Dus het dagje surfen is geslaagd?!! Hihi :D En de souvenir uit Turkije al laten zien?! ;) Haha..

    Ik wil jou en Jeroen heel veel plezier wensen in Praag!! Geniet er lekker van!:D En niet stiekem het hotel onderzoeken he?!:P Haha..

    Tot de 16de op kantoor! :D
    Liefs, Rebeca

  • 04 Augustus 2006 - 12:54

    Jeroen:

    Hey surfbabe van me, ik wil even je verhaal corrigeren. Voornamelijk JIJ (lees: ALLEEN JIJ) hebt kunnen staan op dat houten plankske. Ik daarentegen was meer aan het diepzeeduiken :). Maar het was in ieder geval super lieverd en we gaan het gewoon vaker doen!

    Verheug me op maandag schat, dan zullen we ook de Tsjechische spareribs eens gaan proeven en verorberen ;)

    Besitos

  • 04 Augustus 2006 - 19:20

    Dayenne:

    Hey hey! Leuk zeg, even tijd voor jezelf en natuurlijk voor Jeroen! Geniet er maar van komende week! Zelf ben ik al lekker weg geweest en ben hard aan het werk! (moet ook gebeuren!) Groetjes thuis en tot snel! xxx

  • 05 Augustus 2006 - 08:47

    Mamma:

    'n Breakje heb je verdiend!Het lijkt wel allemaal vakantie als we je verhalen horen en de mooie foto's bekijken op je site, maar dat is het natuurlijk niet.Fijn voor jou en Jeroen om er lekker een weekje SAMEN tussenuit te piepen.Geniet ervan! En ook je vakantie-ervaring Praag zullen we weer met plezier lezen.We wachten weer af....Mandy en Jeroen heel veel plezier, liefs en een dikke kus. Mamma.

  • 05 Augustus 2006 - 09:41

    Roel & Daniëlle:

    Ha mandy!!! Ruig man ff rust, zal wul ff lekker zeen. Ve motte snel weer us beej buurte want ve zulle allebei wul weer lekker vul sterke verhale + ervaringe hebben! Vul plezeer in Praag en geniet d'r van!
    Kus Roel en Daniëlle

  • 12 Augustus 2006 - 20:41

    Nikki:

    Heey mandy! ik las net je berichtje op hyves ik ben zooooow jaloers!! ik sta de hele tijd op de receptie in te checke of papiersneetjes te krijge hahaha maar is wel supergezellig bij mij maar ik wil ook op reis en bestemmingen keuren! leuke collega\'s? van mij gelukkig wel allemaal lieverds en nu zeker nu ze eindelijk stoppe met steeds mn dialect na te prate hahahaa dikke kus nikki ps heb je al tweede stage?

  • 13 Augustus 2006 - 16:23

    Jennifer:

    Hoi Mandy!

    Heerlijk dat je nu ook gewoon zelf kan genieten met je vriendje, maar ook al is het \'werk/stage\' als je al die hotels bezoekt, het voelt toch als vakantie! :p

    Ik had dat gevoel deze week! Mijn zus is hier voor een weekje dus ik heb 2 daagjes vrij gehad en volop genoten! Niet dat ik dat niet deed maar nu voelde het toch extra als een vakantie! :)

    Ben heeel benieuwd wat je volgende opdracht word en ik lees je wel weer!

    Groetjes, Jennifer

  • 17 Augustus 2006 - 20:00

    Jimmy:

    Hey du.......

    Alles goed met jou????

    Ik zie alleen maar foto's van jij die het zo ontzettend leuk hebt!!!!
    Holy shit, wil je ruilen??? effe serieus, ik hoop echt dat je het ontzettend leuk hebt en dat we elkaar nog een keer zien voordat echt alles voorbij is!!!
    Alles nog goed met Jeranimo????

    Veel vragen in 1 keer, maar het lijkt me echt maf om een keer af te spreken met mensen van MTRO......niet dat er er veel zijn.........

    Ik hoor graag van je!!!

    ps. vette foto's.....



    Kusje....

  • 20 Augustus 2006 - 16:22

    Margareth:

    Heey Lieve Mandy,

    Margareth hier...wat heb je toch een leuke baan zeg!
    En lief dat je aan ons dacht!
    We hebben het aandachtig gelezen en zullen kijken wat we gaan doen....Jos kan nog geen vakantie plannen omdat er eea verschuivingen in de Westerhout groep plaats gaan vinden.
    Maar we houden Mykonos in gedachten....alleen al van de foto's wordt ik heel gelukkig!!

    Verder gaat alles prima hier...en onze kleindochter Romy groeit als kool!

    Het ga je goed....let goed op jezelf en tot weer eens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

De wereld als werkplek! Web@Work brengt accommodaties, plaatsen en gebieden in kaart volgens een consistente onderzoeksmethode. Mijn taak als onderzoeker is het deskundig voorbereiden, uitvoeren en uitwerken van onderzoeksreizen. Gewapend met een draagbare pc, meetapparatuur en digitale camera ga ik op pad. De beschrijvingen dienen gedetailleerd en objectief te zijn, geverifieerd door eigen onderzoek. Organisatie-, improvistatie- en communicatietalenten dien ik volledig te benutten als onderzoeker. Ik leg contacten met productmanagers, inkopers, hoteliers, lokale agentschappen en verder ieder die van belang kan zijn voor het onderzoekproces. Gedurende de stageperiode maak ik iedere maand een reis van ca. 15 dagen. Ik zal deze periode vele buitenlandse bestemmingen bezoeken. Het is een avontuurlijke en enorm leerzame stage. Een stevige basis voor mijn toekomstige baan in de reiswereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 52064

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: